Wednesday, February 14, 2007

Day of chocolates..

Blurpp..alhamdulillah..baru je balik dari Sannomiya, Kobe. Bukannya ape, just had a special dinner treat at one of Indian Restaurant. Actually the dinner had been arranged by DMC specially for 2 personnel of Perodua Manufacturing, who came here for a few days business trip. Apa lagi beb..aku belasah beriani ayam dgn mutton curry ler tanpa belas kasihan.

Since dtg Japan last year, org asyik ajak dan belanja makan je..hai rezeki2. Syukurla kan..kalau sendri nak selalu makan kat restaurant2 yg standard mencekik sampai sorang makan nye cost je pon dah sampai over ¥4000..huhu jgn mimpilaa. Kawe maner mampu beb..


















Yg best sekali siang tadi kan..lepas meeting dgn PMSB dan Mitsui, aku pergi lunch..Balik dari lunch sampai je kat meja aku tu..perghhhhh..Hoohoho..Whatta world..!! Banyaknye coklat atas meja..haha..Terkezut beb..Semua coklat balut mak aii molek2 belake macam anak dara baru lepas andam nak naik pelamin...Aduuhh malu aku!!...Apesal tetiba banyak hadiah2 chocolate atas meja aku nih..Jiran2 meja aku yang mana dari kaum adam usha semacam je..tapi farela kan..derang pon ade gak dapat..cuma aku nye lebih sket ler..hahaha. Tapi kaum2 hawa dari department lain pon..aceceh..macam jealous semacam je..aku tau mesti derang kecewa sebab tak berpeluang bertegur sapa dgn aku..so tak dapatla nak kasi hadiah. Hehe aku taula..ada 2 org awek chou kawai yg menjadi penyeri dan eye-catcher kat division aku tu..derang ni best friend la nampak gayanya..aku tgk haii macam ada gaya2 nak berkawan dgn aku...tapi maklumla masing2 malu dan ego...habis macam mana nak approach. Tapi dgn 2 org ni aku pon tak berani..bukannya aper beb..rupa, gaya, perwatakan, penampilan mmg kawai gilerla..tapi huhu..すげいセクシー!!。。あかんなあ~そうと言われたら。。俺にとってはまじで危険です!ははは。。だって、今一人ぼっちやで、独身だからさ~やばくねい?まああ俺はさあ、完璧に良い人間訳じゃないからさあ。。ほんまに怖いやでえ~。。出来るだけ出来ちゃった結婚を避けた方が良いんじゃない?;-)

Lerr patutla it's 14th February and it's Valentine's day..Now i get it. No wonder banyak je bungkusan2 hadiah beserta nota2 misteri atas meja aku tetiba.. Hai tak sangka betul..rupa2nya byk juge awek Jepun yg minat kat aku ;-)..Tak ku sangka...okla kan awek Malaysia tak pandang..awek Jepun bagaikan pucuk dicita ulam mendatang.. yeehaww!!
Hehe...groovy betul..ほんまに感動しちゃった。。みんなありがとう~




hai kalaula dapat hadiah coklat dari Utada Hikaru ke..Matsura AYa ke..Nagasawa Masami ke..Yonekura Ryoko ke..Fujiwara Norika ke..Hasegawa Jun ke..超幸いで~。。


以上です。

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home